Zwiń wszystko
|Programowanie obiektowe02:44:43
- Wstęp 00:00:48
- Klasa, obiekt, metody 00:25:50
- Konstruktor 00:07:01
- Przykład: geometria: Punkt 00:12:55
- Graf obiektowy 00:30:37
- Przykład: geometria: Wektor 00:13:46
- Bean, czyli ziarno (hermetyzacja) 00:27:03
- Przykład: geometria: Trójkąt 00:16:01
- Przykład: geometria: pole trójkąta 00:30:39
Kwantyfikatory dostępu00:43:32
- public 00:08:56
- pivate 00:07:01
- protected 00:11:27
- pakietowy 00:07:26
- kontekst statyczny i niestatyczny 00:08:41
Przykład: Bean Wektora01:29:46
- Prosty bean 00:11:15
- Metody dostępowe własności wyliczonych: get 00:30:26
- setKat: teoria 00:05:16
- setKat: implementacja 00:08:16
- setR : teoria 00:04:48
- setR: implementacja 00:02:11
- Formatowanie napisów przez String.format 00:08:12
- Konstruktor kopiujący i wektor jednostkowy 00:08:34
- Suma wektorów, przedłużanie i obracanie 00:10:44
Dziedziczenie02:13:56
- Dziedziczenie: pola 00:07:34
- Dziedziczenie: metody 00:04:18
- Klasa Object 00:08:25
- Przesłanianie metod 00:13:16
- Przesłanianie pól 00:09:47
- Polimorfizm 00:06:04
- Przykład: Mebel 00:06:04
- Przykład: Stół 00:07:05
- Przykład: Półka, Szafa 00:09:13
- Przykład: Stołek, Krzesło 00:13:29
- Kompozycja zamiast dziedziczenia 00:06:15
- instanceof - sprawdzanie typu obiektu 00:08:17
- Przeciążanie metod i konstruktorów 00:05:24
- Metoda o zmiennej liczbie argumentów 00:11:03
- Słówka this i super 00:17:37
Standardowe sposoby na:00:53:46
- Zamianę obiektu na napis 00:09:49
- Pozyskanie hashCode 00:06:13
- Porównanie: equals 00:15:05
- Porównanie: compareTo 00:14:02
- Sortowanie obiektów (w tablicy i na liście) 00:08:36
Abstrakcje02:14:59
- Klasa abstrakcyjna 00:02:51
- Metoda abstrakcyjna 00:05:24
- Interfejs 00:08:22
- Wielodziedziczenie 00:15:44
- Instanceof dla interfejsów 00:13:18
- Implementacja domyślna interfejsu 00:08:56
- Obiekt Singleton 00:08:55
- Interfejs jako fabryka 00:05:48
- Generic 00:17:09
- Generic dla metody 00:04:58
- Generic w dziedziczeniu 00:15:36
- Generic: przykład: Kalkulator 00:27:52
Przykład: Wyścig00:39:32
- Abstrakcja: Obiekt fizyczny 00:05:41
- Przesunięcie punktu o wektor 00:02:16
- Krok symulacji 00:03:27
- Interfejs pojazdu 00:03:15
- Samochód 00:10:22
- Samochodzik-zabawka 00:02:29
- Symulacja 00:11:58
Byty wewnętrzne01:15:57
- Blok statyczny i niestatyczny 00:13:21
- Klasy wewnętrzne w klasie 00:09:38
- Zakres widoczności zmiennej a bloki 00:06:28
- Klasy wewnętrzne w bloku 00:11:03
- Klasy anonimowe 00:09:08
- Dziedziczenie z klasy wewnętrznej 00:14:05
- Wyrażenia lambda 00:12:13
Enumerator: typ wyliczeniowy00:55:30
- Stałe zorganizowane w klasę 00:12:23
- Switch - case 00:08:49
- Iterowanie po enumeratorze 00:05:48
- Kompozycja 00:11:45
- Enum i jego metody 00:16:44
Przykład: prosty BPM02:53:05
- Proces biznesowy - teoria 00:09:45
- Obiekt dokumentu i Enumerator stanu 00:17:00
- Model jako zairenka (beans) 00:09:26
- Dostępne akcje 00:24:25
- Enum i serializacja 00:01:29
- Budujemy program: zapis i odczyt pliku 00:14:03
- Pętla obsługi poleceń (wybieramy numer polecenia) 00:21:10
- Aktualnie przetwarzany dokument 00:09:20
- Tworzenie dokumentu 00:11:48
- Edycja dokumentu 00:10:26
- Podpięcie zapisu na dysk do akcji 00:08:57
- Wybieranie dokumentu z listy 00:18:31
- Podgląd dokumentu 00:09:59
- Wykonywalny JAR 00:06:41
Kurs: Java - Programowanie obiektowe I
Poznaj język Java! Zyskaj cenne i poszukiwane na rynku pracy umiejętności. Celem kursu jest teoretyczne jak i praktyczne poznanie zagadnień związanych z programowaniem w języku Java. W czasie kursu zostaną przedstawione zagadnienia związane z programowaniem obiektowym z użyciem konstrukcji Javy poparte dużą ilością przykładów. Kurs omawia wszystkie słowa kluczowe języka oraz pokazuje ich zastosowanie.
88 filmów
Czas trwania: 16:04:50