Kto może korzystać z portalu?

Praktycznie każdy, kto się na nim znajduje :) Dostęp do transkrypcji, pytań oraz artykułów jest dla każdego. Dostęp do nagrań wideo jest tylko dla osób, które posiadają aktywną subskrypcję - wykupioną przez pracodawcę, indywidualnie, szkołę lub urząd pracy.

Jak mogę się zarejestrować?

Aby zarejestrować się się na naszej platformie, należy przejść do podstrony Rejestracja i uzupełnić dane w formularzu, zakładając konto.

Po wybraniu tej czynności, powinieneś automatycznie otrzymać emaila witającego w chcesieuczyc.

Jak się zalogować?

Aby się zalogować przejdź do podstrony z logowaniem. Do zalogowania wykorzystaj e-mail i hasło podane podczas rejestracji.

Co jeśli nie pamiętam hasła?

Osoba, która nie pamięta hasła, powinna wypełnić ten formularz. Nowe hasło zostanie wysłane niezwłocznie na wskazany adres e-mail.

Czy muszę płacić?

Nie. Nic nie musisz ;-) Jeżeli ograniczają Cię finanse i nie masz możliwości pokrycia opłaty 29 zł za miesiąc w celu uzyskania dostępu do witryny, to masz kilka innych możliwości:

  • Zgłoś się do Urzędu Pracy, do którego jesteś przypisany, a powinien dać Ci bezpłatnie jednorazowo dostęp do platformy na okres 3 miesięcy
  • Skontaktuj się z Ośrodkiem Pomocy Społecznej, bez żadnych kosztów udostępniamy OPS-om dostęp do wszystkich materiałów, jednorazowo dla każdej osoby na okres 3 miesięcy
  • Jeżeli powyższe sposoby zawiodły, to napisz do nas: Kontakt.

    Umotywuj dlaczego zależy Ci na darmowym dostępie, określając co możesz zrobić dla innych w miejscu gdzie mieszkasz - np. przeznacz 30h na pomoc w domu dziecka, hospicjum lub schronisku dla zwierząt. Napisz do nas, do czego się zobowiązujesz, zrealizuj ten plan, a przyznamy Ci roczny dostęp :)

Formy płatności

Masz 3 możliwości zapłaty za dostęp do platformy:

  • płatność kartą płatniczą - przy subskrypcji miesięcznej, opłata za miesięczny dostęp jest automatycznie pobierana co miesiąc (subskrypcję możesz anulować w dowolnym czasie,
  • elektroniczny przelew bankowy - dostępny dla płatności za 6 miesięcy i rok,
  • faktura z odroczonym terminem płatności - forma płatności zarezerwowana dla firm

Jak otrzymać fakturę?

Aby otrzymać fakturę, przejdź do Panelu użytkownika i po lewej stronie wybierz Dane do Faktury. Uzupełnij dane, na które mamy Ci wystawić fakturę. Faktura jest generowana automatycznie po dokonaniu płatności.

Rezygnacja z subskrypcji

Jeśli wykupiłeś dostęp na miesiąc i chcesz zrezygnować z dalszego korzystania z platformy, to prosimy o zaznaczenie takiej opcji w Panelu użytkownika, wewnątrz zakładki Płatności.

Parametry komputera

Do korzystania z platformy jest potrzebny komputer o parametrach:

  • Minimum 1 rdzeń, Pentium 3
  • 256 MB RAM
  • 150 MB wolnego miejsca na dysku ;)
  • karta dźwiękowa
  • jedna z przeglądarek internetowych:
    • IE >6
    • Firefox
    • Google Chrome
    • Safari
  • starsze wersje przeglądarek mogą wymagać zainstalowania Adobe Flash Player

Urządzenia mobilne

Witryna została zbudowana według technologii Responsive Web Design w oparciu o Bootstrap, m.in dlatego nie powinno być problemów z korzystaniem z dowolnego urządzenia mobilnego.

Błąd "A network error caused..." oraz "The video could not be loaded..."

Jeżeli podczas odtwarzania filmów pojawia się powyższy błąd, w pierwszej kolejności przetestuj działanie nagrań na innej, niż w danej chwili używana przeglądarce - być może to od razu rozwiąże problem :) Jeśli skorzystanie z tej wskazówki nie pomoże, upewnij się że przeglądarka internetowa, z której korzystasz obsługuje technologię Flash, na komputerach desktop są to np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, a na urządzeniach z systemem Android np. Puffin Web Browser.

Proszę zmienić także ustawienia przeglądarki tak, aby zezwolić na uruchamianie odtwarzacza Flash Player.

W przeglądarce Google Chrome:
- Na lewo od adresu strony kliknij ikonę, która tam się wyświetla: Bezpieczna, Informacje lub Niebezpieczna
- Wybrać "ustawienia witryny"
- Przy opcji „Flash” kliknij strzałkę .
- Wybierz „zezwalaj”.
- Załaduj ponownie stronę.

W przeglądarce Mozilla Firefox:
- Wejdź w Menu (na prawo od paska adresu kliknij w ikonę z 3 poziomymi kreskami)
- Wybierz Dodatki -> Wtyczki
- Przy Opcji Flash wybierz „Zawsze aktywuj”
- Załaduj ponownie stronę.

W przeglądarce Internet Explorer:
- Wejdź w Narzędzia (skrót Alt + x, lub ikonka koła zębatego na prawo od paska adresu)
- Wybierz „Zarządzaj dodatkami” -> Paski narzędzi i rozszerzenia
- Wybierz Shockwave Flash Object, a następnie na dole okna kliknij „Włącz”
- Załaduj ponownie stronę.

W przeglądarce Microsoft Edge:
- Na prawo od paska adresu wybierz „Więcej” (ikona z 3 kropkami)
- Wybierz Ustawienia -> Wyświetl ustawienia Zaawansowane
- Przy opcji „Użyj programu Adobe Flash Player” przełącz na „Włączone”
- Załaduj ponownie stronę.

W przeglądarce Opera
- Wejdź w Menu (ikona Opery w lewym górnym rogu przeglądarki)
- Wybierz Ustawienia -> Witryny
- W sekcji Flash wybierz „Zezwól witrynom na korzystanie z wtyczki Flash”
- Załaduj ponownie stronę.

W przeglądarce Safari dla systemów Mac OS:
- zapoznaj się z opisem na stronie Adobe: https://helpx.adobe.com/pl/flash-player/kb/enabling-flash-player-safari.html

Jeżeli to nie pomogło to proszę także zaktualizować odtwarzacz Flash Player w swojej przeglądarce (link: https://get.adobe.com/pl/flashplayer/), uruchomić przeglądarkę ponownie i odświeżyć stronę.
Proszę też spróbować wyczyścić pliki cookies w przeglądarce (ciasteczka).

Adblock również może być przyczyną problemów z odtwarzaniem filmików – proszę spróbować go wyłączyć.

Łącze internetowe

Aby płynnie wyświetlać filmy, łącze internetowe powinno posiadać szybkość min. 1 Mb/s. Łącza internetowe naszych serwerów to >10 Gb/s.

Czy muszę robić testy wiedzy?

Nic nie musisz ;) Jest to jednak jedyna możliwość, aby otrzymać certyfikat ukończenia szkolenia. Do testów wiedzy możesz podchodzić nieograniczoną ilość razy, przy czym pytania oraz odpowiedzi ustawiają się w losowej kolejności.

Poprawność odpowiedzi

Po wypełnieniu testu wiedzy użytkownik nie widzi, na które pytania odpowiedział poprawnie, a na które błędnie. Pamiętaj że możesz podejść do testu kolejny raz. Obecny rekordzista podchodził do jednego testu >120 razy ;)

Wyniki

Wyniki z testów wiedzy są zapisywane w naszej bazie danych, wraz z odpowiedziami, których udzieliłeś. Jako użytkownik masz dostęp w tylko do procentowego wyniku z testu (dostępny w Panelu użytkownika).

Co zrobić, aby otrzymać certyfikat?

Certyfikat otrzymasz po zaliczeniu jednego lub kilku testów wiedzy przypisanego do kursu. Próg zaliczenia kursu jest różny dla poszczególnych kursów.

Skąd pobrać certyfikat?

Certyfikat możesz pobrać w Panelu użytkownika, dostępny jest po zaliczeniu testu wiedzy.

Weryfikacja certyfikatów

Każdy certyfikat ma swój unikalny numer, na podstawie którego można sprawdzić, czy nie został on podrobiony. Aby sprawdzić, czy certyfikat jest prawdziwy oraz dla kogo został wystawiony, wejdź na stronę https://chcesieuczyc.pl/certyfikaty/weryfikuj/

Po co mi certyfikat?

W branży IT większość osób w Polsce sądzi, że certyfikaty, a tym bardziej elektroniczne, nie są do niczego potrzebne. Jednakże w zachodniej Europie oraz na terenie USA, wiele osób do CV dołącza informacje o certyfikatach realizacji kursów online. Jest to niejednokrotnie najprostsza metoda weryfikacji zaangażowania potencjalnego pracownika.

Mam kupon, co dalej?

Jeśli posiadasz kupon uprawniający do dostępu do witryny, musisz przypisać go do swojego konta..

Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:

  1. Zarejestruj się, a następnie zaloguj
  2. Przejdź do Panelu użytkownika
  3. Po lewej stronie widoczna jest zakładka Kupony - wybierz ją
  4. Wpisz kod z otrzymanego kuponu
  5. Zobaczysz potwierdzenie wprowadzenia poprawnego kodu. Od teraz możesz zacząć korzystać z nagrań video.

Jak dostać kupon?

Kupon możesz otrzymać od swojego pracodawcy lub Urzędu Pracy.

Sprzedaż kuponów

Istnieje całkowity zakaz handlu kuponami. W przypadku wykrycia oszustwa, mamy prawo skierować sprawę na drogę sądową. Jeżeli nie masz możliwości, aby pokryć opłatę miesięczną w wysokości 29 zł za dostęp, to przeczytaj ten punkt.

Kupon nie działa

Każdy kupon można wykorzystać tylko raz. Jeśli Twój kupon nie działa - skontaktuj się z osobą, która Ci go przyznała.